Glad alla hjärtans dag!

Glad alla hjärtans dag!

Hej!

Jag håller på att filma och redigera en alla hjärtans dag special så kommer kanske inte at hinna blogga super mycket idag. Men hoppas kunna hinna med att lägga upp ett inlägg. Men jag måste hinna göra lite annat IRL då jag ska ut på semester imorgon ( Lördag ). Men imorgon kommer jag nog kunna blogg alite när jag väl sitter på tåget. Hoppas att alla får en rolig och bra alla hjärtans dag, förresten tack till alla som hälsat mig en glad alla hjärtans dag. Jag hälsar tillbaka blir verkligen glad och det värmer i hjärtat när jag läser det ha det bra!
Ha en glad alla hjärtans dag!
 
M
2014-02-14 @ 13:55:02

Kul med Alla hjärtans dag-special. Ha en skön semester!

Svar: Tack, så mycket om du ska ut och hitta på något roligt hälsar jag en skön semester till dig också!
Elisabeth Flowerstar

M
2014-02-14 @ 13:56:34

Fint hjärta!

Svar: Tack!
Elisabeth Flowerstar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0